BioXcellent GuotXcidGaya Hidup 

BioXcellent GuotXcid Merawat Sakit Sendi Dan Gout

 
Bagi yang menghadapi masalah sakit sendi, gout dan uric acid, saya ingin memperkenalkan BioXcellent GuotXcid. Selain merawat, ia boleh dijadikan sebagai supliment harian pencegahan sakit sendi, gout dan uric acid, juga memulihara sistem dalaman tubuh badan.
 
 
Menjaga kesihatan badan pada usia 41 ini memang perlu agar badan sentiasa sihat termasuk mencegah sakit sendi, gout dan uric acid.
 

BioXcellent GuotXcid Merawat Dan Mencegah Gout

 
Penyakit gout memang banyak berlaku pada masa kini. Ia salah satu bentuk artritis yang diakibatkan oleh pengumpulan hablur acid pada sendi yang menyakitkan dan biasaannya menyerang sendi khususnya ibu jari kaki.
 
Gout berpunca daripada peningkatan aras atau permasalah penyingkiran uric acid dalam tubuh badan. Peningkatan uric acid sering dikaitkan dengan peningkatan usia, obesiti, Hiperliperdemia jenis IV, kencing manis, penyakit jantung iskemia dan darah tinggi.
 
Ia berpunca dari faktor persekitaran, gaya hidup pemakanan tidak
sihat, tidak teratur, tambahan lagi amalan β€˜fast food’ yang menjadi kebiasaan, memudahkan lagi penyakit ini menyerang sesiapa juga.
BioXcellent GuotXcid, merawat sakit sendi, gout, uric acid,
 
Beberapa bulan lepas saya telah mengalami sakit kaki terutamanya di pangkal ibu jari kaki kanan. Pada mulanya saya tidak memikirkan perkara yang buruk kerana menyangka ia salah urat disebabkan aktiviti berjalan dan senaman yang biasa dilakukan.
 
Sakit kaki yang dialami adakala terasa berdenyut dan bisa terutamanya bila waktu malam dan sejuk, dan tidak hilang walaupun urut dan masuk 3 bulan. Hinggalah saya diperkenalkan dengan BioXcellent GuotXcid hampir
sebulan lalu dan mencubanya sendiri yang diamalkan setiap pagi.
 
Alhamdulillah, sakit di pangkal ibu jari kaki semakin hari mulai reda dan hilang sekitar 2 minggu mengamalkan BioXcellent GuotXcid. Ia juga membantu tubuh badan lebih segar dan kekal bertenaga.
 
Baru-baru ini juga saya telah menyertai program travel dan turut membawa BioXcellent GuotXcid bersama kerana tidak mahu terlepas pengambilan setiap pagi. Hasilnya, saya dapat mengekalkan momentum
tenaga walaupun jadual lawatan seharian yang padat dan menempuh perjalanan jauh.
BioXcellent GuotXcid, merawat sakit sendi, gout, uric acid,

Keistimewaan Dan Kelebihan BioXcellent GuotXcid

 
 
BioXcellent GuotXcid adalah formula terbaik 100% Botanic Safe, gabungan Buah Delima, Anggur Merah, Epal Hijau, Lemon dan Nanas.
 
Isi serbuk dalam setiap kandungan botol seberat 700 gram terkandung adunan ramuan seperti Maltodextrin, Fructose, Gum Acacia, Tricalcium
Phosphate, Serbuk Jus Nanas, Serbuk Jus Eple Hijau, Serbuk Buah Delima, Serbuk Jus Anggur Merah, Serbuk Jus Lemon, Serbuk Jus Oren dan Citric Acid.
 
Kelebihan BioXcellent GuotXcid merawat gout dan uric acid, menghilangkan sakit, bisa dan denyutan, meredakan bengkak,
mengelakkan pembentukan asid uric, membaiki penapis buah pinggang, melancarkan perkumuhan, perbanyakkan urine, mengurangkan keletihan, mencuci darah dari toksik merbahaya dan merawat artritis.
 
Hingga kini, saya masih mengamalkan BioXcellent GuotXcid setiap pagi selepas sarapan. Ia memberi kesan yang baik untuk kesihatan saya.
 
BioXcellent GuotXcid, merawat sakit sendi, gout, uric acid,
 
Cara penggunaan pun mudah, hanya campur 1 scoop (20 gram) ke dalam 200ml atau 250ml air suam. Kacau atau goncang sehingga larut dan minum serta merta selepas penyediaan. Pastikan minum air yang mencukupi sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.
 
Selain itu sekiranya anda hamil, menyusu atau sedang mengambil ubat, sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil sebarang makanan tambahan. Perlu diingatkan juga terutama kepada pesakit gout agar sentiasa menjaga pemakanan dan bersenam.
 
Info lanjut BioXcellent GuotXcid boleh dilayari di www.bioxcellent.com/guot-xcid.
 
BioXcellent – 100% Botanical Safe
Website: www.bioxcellent.com
Facebook: bioxcellentherbs
 
 

Related posts

17 Thoughts to “BioXcellent GuotXcid Merawat Sakit Sendi Dan Gout”

  1. Terima kasih Tn KK..babah PC ada gout..sedihnya rasa bila waktu gout menyerang kaki babah…pergerakkan sangat terbatas..Allahu.

    1. Sama2 PC.. bolehlah suggestkan bioxcellent guotxcid ni. Mudah2an dpt cepat sembuh hendaknya.. aamiin.

  2. kalau sakit lutut bleh tak minum ni..naik tangga sure pancit haha

    1. Boleh.. saya pun ada masa mcm tu juga. Tapi alhamdulillah, dah tak rasa ngilu kat lutut tu hehee πŸ™‚

  3. Wah bagus ni. Boleh belikan untuk abah nanti.

    1. Mmg boleh belikan.. nak amalkan pun mudah, minum je πŸ™‚

  4. gout elok elakkan gula jugak

    1. Betul tu.. dlm tips rawatan gout pun ada nasihat elakkan gula.

  5. boleh suggest kt member dia mmg ada gout tp jenis degil baham jg seafood

    1. Bagus klu suggestkan kt dia Anies.. Tulah kdg2 mmg ada org yg mcm tu. Tak dpt nak menahan selera katanya hehe πŸ™‚

    1. Mmg berkesan utk saya hilang sengal2 sendi.. bagus utk tuan juga sbb tuan slalu travel πŸ™‚

  6. bagus untuk pesakit gout
    dah ada penawarnya

    1. Betul tu.. bagus diamalkan utk kesihatan juga.

  7. Sakit sendi, gout and asid urik mmg penyakit tiga serangkai. Produk yang sangat bagus untuk penyakit ini kan Mr Khir. Good info Mr Khir. πŸ˜€

    1. A ah tuan GV.. bagus juga utk redakan sakit2 sendi. Mmg tak rasa sakit sendi mcm sblumnya bila berjalan jauh skrng.

  8. Kalau tgk kepada kandungan produk ni..mesti rasa nya sedap..masam2 sikit gitew kan

Leave a Comment

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.